Tehtiin itsekseen Halisten pellolle jälki kolmella kulmalla ja yhdellä esineellä. Otin ensin esineilmaisua, se meni taas hyvin, mutta jäljellä meni yli. Otin vähän taaksepäin koiraa ja uudestaan kunnon huomautuksella ja palkalla. Siirsin sitten esinettä hiukan eteenpäin ja nyt ilmaisi sen ilman mitään huomauttelemisia. Harmittaa silti, meni aika huonosti, kulmat olisi varmaan mennyt yli ja muutenkin oli aika huolimattoman oloinen. Paikka ei ehkä kyllä ollut kaikkein paras kun niin paljon muitakin hajuja ja hämärässä en nähnyt itsekään oikein mistä olin mennyt... Toivottavasti ensi kerralla paremmin...
tiistai, 10. marraskuu 2009
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.